Usein kysytyt kysymykset
Toimitus
Meillä on tällä hetkellä paljon ruuhkaa, joten odotusaika voi olla hieman normaalia pidempi.
Mielestämme on tärkeää kertoa asiakkaillemme etukäteen tietoa heidän tilauksestaan ja siitä, mitä he voivat odottaa meiltä.
Haluamme siksi ilmoittaa sinulle mahdollisimman selkeästi, milloin voit odottaa saavasi tilauksesi.
Odotettu toimitusaika on noin 14-21 päivää.
Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että kaikki tilaukset käsitellään mahdollisimman nopeasti. Haluamme kiittää teitä etukäteen kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne.
Klikkaa tästä seurataksesi tilaustasi.
Rahat takaisin tai vaihda tuotetta
Kyllä voit.
Olemme pahoillamme, ettet ollut tyytyväinen tilaukseesi. Kuulisimme erittäin mielellämme, mikäli voimme tehdä jotain. Ottaaksesi meihin yhteyttä, klikkaa tästä
Teemme kaikkemme, jotta kokemuksesi Trimove™:lla olisi edelleen miellyttävä.
Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, voit tehdä niin 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Tämän tehdäksesi, mene vaihdot & palautukset -sivulle. Mennäksesi vaihdot & palautukset -sivulle, klikkaa tästä
Muut kysymykset
Asiakkaiden tyytyväisyys ja hyvä kokemus Trimove™:n kanssa on meille kaikkein tärkein asia. Siksi me toimitamme tuotteita, jotka ovat korkealaatuisia ja pitkäikäisiä.
Jos jostain syystä et ole kuitenkaan tyytyväinen, teemme Trimove™:lla kaikkemme.
Ota meihin yhteyttä yhteydenottosivun kautta, klikkaa tästä
Ei hätää, autamme mielellämme kaikissa kysymyksissäsi.
Mennäksesi yhteydenottosivulle, klikkaa tästä
Kuulisimme mielellämme sinusta.
Kuinka maksaa
Voit ostaa ostajan suojaa luottokortilla, suoralla pankkisiirrolla, Paypalilla, Klarnalla, MobilePaylla ja muilla.
Kyllä, se on myös mahdollista. Ota ystävällisesti meihin yhteyttä sähköpostilla hei@trimove.fi
Kerro sähköpostissa tuotteet, sekä määrä, jotka haluat tilata. Kerro myös osoite, johon haluat tuotteet tilata.
Kun olemme saaneet sähköpostisi, lähetämme sinulle yksilöllisen viite- sekä IBAN-numeron, joilla maksu voidaan suorittaa.
Kun olemme saaneet maksun, käsittelemme tilauksesi ja lähetämme sinulle henkilökohtaisen seurantakoodin.